Teleurstellend salarisaanbod, geen erkenning van vele jaren werkervaring maar terug naar een laag startsalaris alsof ik net van de universiteit kom. Beetje arrogante houding van "je werkt bij ons voor de eer, niet voor het geld", terwijl men andersom wel duizend-en-één eisen stelt. Inmiddels een net zo leuke baan met een stuk beter salaris (en erkenning van werkervaring) gevonden.